lördag 9 augusti 2014

Bilder från 40-årsdagen

Jag lever! Har varit på semester och inte haft internet. Men nu är jag tillbaka. Vi mjukstartar med lite foton från födelsedagen.

Stökade på och fixade med det sista inför festen. Robert och Anette kom med Cadillacen och hämtade mig. Så bjöd hon mig på mumsig lunch på Nygatan 57. Först ett glas champagne och sedan Bookmaker toast som var gudomlig.

Sen fick vi besök en snabbis av Ulla och Roger som uppvaktade. Gästerna kom och vi åt buffé, det sjöngs och vi hade allmänt skoj inpå småtimmarna. En härlig dag! Tusen tack till alla som hjälpt till och till alla som ville vara med och fira.















































-Mama Skogly ♥

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder och mycket god mat :)

    SvaraRadera
  2. Din fest var kanontrevlig!
    Och all mat vi åt, herregud, du är ju bara så galet bra på god mat!
    Tack för en toppenfest!

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!
    Då är vi ju lika gamla! Det var många härliga buffétips, ska komma ihåg detta när vi planerar vår släktfest. Vi ska ställa till med kalas i höst!
    Tack som vanligt för härlig matinspiration!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snälla du! Det kommer fler buffétips, jag lovar. ;)

      Radera