lördag 18 oktober 2014

Kidnappad!

Igår vid 15.30 knackade det på dörren. Jag gick och öppnade och där stod min kollega Biggan som sa att jag hade 20 minuter på mig att göra mig klar. Det var en överraskningsfest för mig på g.
Duschade snabbare än tusan och satte mig i bilen. Så åkte vi till Kåre där mitt arbetslag var och jag blev bjuden på gott att dricka, god middag (med en sås som var fab, jag har blivit lovad receptet) och presenter. En supertrevlig kväll, tack alla ni som var med!

Den tilltänkta shoppingturen till Luleå idag, blev tyvärr inställd. Vi får hoppas att Kikki kryar på sig.







Aaaaand the obligatorska duckfacet.


-Mama Skogly ♥

4 kommentarer:

  1. Men så najs!
    Låter som ni hade det toppen.
    Håller utkik efter såsen!

    Och det obligatoriska duckfacet, det gjorde ni finfint!
    Ha den fin dag trots att planerna blev något ändrade!

    SvaraRadera