fredag 16 juni 2017

Skönhetsprodukter, tips för sommarknän och essensen av vad som är jag

Ja mina vänner. Det har varit ett tung läsår för mig. Det tyngsta under min 19-åriga tid som lärare. Ett år som tärt på både kropp och själ. Men nu är det examen och sommar. Så nu ska jag rädda det som räddas kan, tänkte jag. Lite nya skönhetsprodukter som jag hoppas ska stoppa förfallet. På utsidan i alla fall...


Jag har en kollega som har de vitaste tänder man kan tänka sig. Så vita har nog mina aldrig varit. Men jag tänkte man kan testa den här i alla fall. Man borstar tänderna som vanligt och sedan stryker man på en gel efteråt som får sitta kvar på tänderna. Det gör man två gånger per dag. Mina förhoppningar är att när ni träffar mig leendes om några veckor så får ni ha på er solglasögon... Ehem. Jo men då så att eh.



Och så ett tips till sommarknän, sårrengöringsspray.


Till sist måste jag bara få visa Loves teckning och beskrivning av mig. Han har liksom fångat essensen av vad som är jag.


-Mama Skogly ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar